FÅ SVAR PÅ DINE SPØRSMÅL

Har du behov for hjelp, eller har du spørsmål om for eksempel våre produkter, levering eller andre ofte stilte spørsmål, så kan du enkelt finne svar på det meste her på siden. Finner du ikke det du leter etter, er du alltid velkommen til å kontakte oss direkte!

ORDRE

Når du har lagt inn din bestilling, vil du automatisk motta en e-post med bekreftelse på din ordre. Denne e-posten kan imidlertid havne i spamfilteret, så det er alltid lurt å sjekke spam-mappen din.

Hvis det er tilfellet at du ikke har mottatt en e-post med din ordrebekreftelse, eller hvis du har spørsmål om statusen som vises når du sporer pakken din, er du mer enn velkommen til å kontakte vår kundeservice direkte, og vi vil gjøre vårt beste for å veilede og hjelpe deg.

Dessverre har vi ikke mulighet til å endre din bestilling eller de oppgitte opplysningene, da våre bestillingsprosesser kjører automatisk. Har du oppgitt en feil adresse, kan vi forsøke å endre opplysningene hvis du informerer oss om dette så raskt som mulig. Hvis dette ikke er mulig i tide, vil vår leveringspartner oftest returnere pakken til oss, og derfra vil vi refundere deg for bestillingen.

Hvis du angrer på kjøpet ditt, kan du gjøre følgende:

1. Du kan nekte mottakelse, hvorpå pakken automatisk blir sendt tilbake til oss.

2. Du kan motta pakken og kontakte vår kundeservice, som kan hjelpe deg med en gratis returetikett.

LEVERING

Hvis det skjer at du ikke har mottatt pakken din 3 arbeidsdager etter at du la inn bestillingen, kan det skyldes forsinkelser hos leveringspartneren eller stor pågang på vårt lager. Du er velkommen til å kontakte oss når som helst, så vi kan sørge for at du mottar varene dine så raskt som mulig.

Hos ONYX COOKWARE™ leverer vi innen 1-3 arbeidsdager etter at bestillingen din er lagt, med mindre det gjelder en forhåndsbestilling. Under spesielle kampanjer, som salg, Black Friday eller lignende, kan det i sjeldne tilfeller oppstå forlenget leveringstid. Skulle dette være tilfellet, vil du bli informert om det.

Så snart bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporinginformasjon for bestillingen din. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 24 timer før sporinglenken kan gi deg informasjon.

Når du gjør et kjøp på vår nettside, vil vi alltid tilby deg minst ett fraktalternativ som er gratis. Men på grunn av mange forespørsler fra våre kunder, tilbyr vi også andre fraktalternativer som er mer fleksible enn de vanlige. Disse fraktalternativene er imidlertid dyrere enn de vanlige, men tilbys slik at du fritt kan velge det som passer deg best. I dette tilfellet vil vi imidlertid belaste en mindre avgift for de dyrere fraktalternativene for å dekke forskjellen mellom en standardfrakt og den premium fraktalternativet du selv har valgt.

RETUR

Vi tilbyr 100 dagers returrett, som også gjelder selv om du har brukt produktet. Det skal derfor forstås som en tilfredshetsgaranti. Liker du ikke produktet, eller er du ikke fornøyd med produktets funksjon, gir vi deg pengene tilbake så snart vi har mottatt produktet i retur. Det er enkelt og greit.

Hvis du ønsker å returnere eller reklamere på et produkt, trenger du bare å kontakte vår kundeservice gjennom vårt kontaktskjema, som du finner her: https://onyxcookware.no/pages/kontakt-oss

Husk å oppgi ditt ordrenummer for raskest mulig behandling av din henvendelse.

Merk at det ikke er mulig å returnere fysisk på vår adresse, siden vi utelukkende er en nettbutikk og derfor ikke har en fysisk butikk.

Vi behandler din returordre så raskt som mulig når den ankommer vårt lager. Det kan ta opptil 14 dager fra du sender din returordre til vi har refundert pengene til deg. Det avhenger av din egen bank når pengene blir tilgjengelige på din konto. Du vil deretter motta en e-post når din refusjon er behandlet. Beløpet overføres til samme betalingsmiddel og/eller samme betalingsalternativ som du brukte ved kjøpet.

Både du og/eller mottakeren av gaven er alltid velkommen til å returnere produktet. For å returnere produktet, trenger dere bare å kontakte vår kundeservice med ordrenummeret, så kan vi hjelpe med en gratis returetikett. Vær oppmerksom på at vi kun kan tilbakeføre pengene til det kortet som varen ble betalt med.

Det er dessverre ikke mulig å bytte en vare. Du kan imidlertid returnere din ordre, og vi vil refundere ditt kjøp, slik at du kan legge en ny bestilling på det ønskede produktet.

Du kan også skrive til vår kundeservice på https://onyxcookware.no/pages/kontakt-oss og vi vil forsøke å finne en løsning som fungerer for deg.

Hos ONYX COOKWARE™ har vi streng kvalitetskontroll og tester jevnlig våre produkter. Skulle du likevel ha behov for å reklamere på en vare, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice på https://onyxcookware.no/pages/kontakt-oss

Når du reklamerer på en vare, vennligst beskriv detaljert hva reklamasjonen gjelder og legg ved et bilde eller en video av reklamasjonen. Du vil deretter motta en e-post fra vår kundeservice som vil assistere deg på best mulig måte.

Husk å oppgi ditt ordrenummer for raskest mulig behandling av din reklamasjon.

BETALING

Vi tilbyr flere betalingsmuligheter inkludert kortbetaling med VISA og Mastercard.

På vår nettside i kassen, vil du på venstre side måtte fylle ut dine informasjoner og opplysninger, som navn, adresse og e-post. På høyre side vil du kunne se produktene du er i ferd med å kjøpe, og under denne seksjonen vil du se «Gavekort eller Rabattkode». I dette feltet taster du inn ditt gavekort eller rabattkode og trykker «Bruk» – så vil rabatten automatisk bli trukket fra ditt totale ordrebeløp.

Ofte kan det avhenge av hvilken nettleser man bruker når man foretar kjøpet. Prøv derfor å bruke enten Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke løser problemet, kan det være en teknisk feil. Vennligst kontakt vår kundeservice på https://onyxcookware.no/pages/kontakt-oss

GARANTI

Hos ONYX COOKWARE™ har vi en 2-års garanti på alle våre produkter. Denne garantien dekker alle aspekter av våre produkter; fra produktets strukturelle integritet og form, til selve belegget.

Belegget er også dekket av garantien. Våre produkter er spesifikt designet for å ha den mest holdbare non-stick belegningen som finnes på markedet i dag. Skulle det skje at belegget faller av eller på annen måte blir forringet, så er også dette dekket av garantien.

ANNET

For å oppnå de store rabattene vi reklamerer med, må du bare følge denne trinn-for-trinn-guiden:

1. Finn produktet du ønsker å kjøpe på nettsiden – Det kan for eksempel være en 26cm stekepanne.

2. Klikk på produktet og scroll ned til du ser en meny med masse tilbehør.

3. Merk av for tilbehørsalternativene du ønsker til din stekepanne, og trykk deretter på «Legg til i handlekurv».

4. Når du har lagt til hovedproduktet inkludert ønsket tilbehør, kan du gå til handlekurven din på høyre side (se handlekurv-ikonet), og derfra fortsette til kassen.

Våre produkter er hovedsakelig produsert i Asia. Vårt hovedkontor og lager befinner seg i Sorø, og det er herfra alle bestillinger sendes ut.

Har du spørsmål eller trenger du annen informasjon som du ikke kunne finne ved hjelp av de ovenstående spørsmålene? Så ta gjerne kontakt med oss via vårt kontaktskjema: https://onyxcookware.no/pages/kontakt-oss

Kort svar: Ja!

Ja, vakuumposene kan brukes til sous vide-koking opptil 80 grader Celsius, men vær oppmerksom på at ventilen på posen må være over vann under tilberedningen.

Kort svar: Ja!

Fyll beholderne med ønsket salt eller pepperkorn og start kvernen. Hvis kvernen ikke maler som ønsket, kan du prøve å justere grovheten.