FAQ
FÅ SVAR PÅ DINE SPØRSMÅL
Har du behov for hjelp, eller har du spørsmål om for eksempel våre produkter, levering eller andre ofte stilte spørsmål, så kan du enkelt finne svar på det meste her på siden. Finner du ikke det du leter etter, er du alltid velkommen til å kontakte oss direkte!
Levering
Hos ONYX COOKWARE™ pakker vi bestillingen din innen 24 timer på hverdager, med mindre det er en forhåndsbestilling. Deretter blir pakken din levert innen 4-6 virkedager. Under spesielle kampanjer, som salg eller Black Friday, kan det i sjeldne tilfeller forekomme lengre leveringstider. I så fall vil du bli informert.
Så snart bestillingen din er pakket og klar til forsendelse, vil du motta en e-post med sporingsinformasjon. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 24 timer før sporingslenken gir deg informasjon.
Når du handler på vårt nettsted, tilbyr vi alltid et gratis fraktalternativ. Fordi vi har hørt fra kundene våre at de ønsker flere alternativer, tilbyr vi også andre fraktmetoder som kan passe bedre til dine behov. Prisen vil vises når du velger fraktmetode. Vi tar en liten avgift for de dyrere alternativene for å dekke de ekstra kostnadene og gi deg den friheten til å velge som du ønsker.
Hvis du ikke har mottatt pakken din på den angitte adressen eller ved det valgte utleveringsstedet, kontakt vår kundeservice.
Vi vil undersøke saken og sørge for at du mottar pakken din. Du finner vårt kontaktskjema her: https://onyxcookware.no/pages/kontakt-oss
Retur
Vi tilbyr 100 dagers returrett, selv om du har brukt produktet. Dette må forstås som en tilfredshetsgaranti. Hvis du ikke liker produktet, eller hvis du ikke er fornøyd med funksjonen til produktet, vil vi refundere pengene dine så snart vi har mottatt produktet tilbake.
Hvis du ønsker å returnere eller reklamere et produkt, kontakt vår kundeservice via vårt kontaktskjema: https://onyxcookware.no/pages/kontakt-oss
Husk å oppgi bestillingsnummeret ditt for raskest mulig behandling.
Vær oppmerksom på at det ikke er mulig å returnere fysisk til vår adresse, da vi kun er en nettbutikk og derfor ikke har en fysisk butikk.
Vi behandler din returordre så snart som mulig når den har ankommet vårt lager. Det kan ta opptil 14 dager fra du sender din returordre til vi har refundert pengene til deg. Det avhenger av din egen bank når pengene er tilgjengelige på kontoen din. Du vil motta en melding når refusjonen er behandlet. Beløpet vil bli overført til den samme betalingsmetoden som du brukte ved kjøpet.
Både du og/eller kjøperen av gaven er alltid velkommen til å returnere produktet. For å returnere produktet, kontakt vår kundeservice med bestillingsnummeret, så hjelper vi deg med en gratis returetikett. Vær oppmerksom på at vi kun kan returnere pengene til kortet eller lignende som varen ble betalt med.
Dessverre er det ikke mulig å bytte en vare. Du kan imidlertid returnere produktet, og vi vil refundere kjøpet slik at du kan legge inn en ny bestilling på ønsket produkt. Heldigvis har vi gratis frakt og retur, så dette vil ikke koste deg noe ekstra. Du kan også kontakte vår kundeservice påhttps://onyxcookware.no/pages/kontakt-oss og vi vil prøve å finne en løsning som fungerer for deg.
Hos ONYX COOKWARE™ har vi streng kvalitetskontroll og tester våre produkter regelmessig. Hvis du har behov for å reklamere på et produkt, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice på https://onyxcookware.no/pages/kontakt-oss Når du reklamerer på en vare, vennligst beskriv problemet i detalj og legg ved et bilde eller en video av reklamasjonen. Husk å oppgi bestillingsnummeret ditt for raskest mulig behandling av reklamasjonen.
Betaling
Vi tilbyr flere betalingsalternativer, inkludert VISA, Mastercard og Vipps.
På vår nettside, når du kommer til kassen, fyller du inn informasjonen din til venstre. Til høyre vil du se produktene du er i ferd med å kjøpe, og under denne funksjonen vil du se "Gavekort eller rabattkode". I dette feltet skriver du inn gavekortet eller rabattkoden din og trykker "Bruk" - da vil rabatten automatisk bli inkludert i din totale bestillingssum.
Hvis du har problemer med å fullføre kjøpet ditt, kan det skyldes hvilken nettleser du bruker når du gjør kjøpet. Prøv å bruke enten Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke løser problemet, kan det være en teknisk feil. Ta derfor kontakt med vår kundeservice på https://onyxcookware.no/pages/kontakt-oss
Garanti
Hos ONYX COOKWARE™ har vi 2 års garanti på alle våre produkter. Denne garantien dekker alle aspekter av produktene våre; fra produktets struktur og form til belegget. Våre produkter er spesielt designet for å være utrolig holdbare. Skulle det skje at produktet forringes, dekkes dette også av garantien. Selve belegget på våre panner, gryter, airfryere og mer er også dekket av garantien.